søndag 18. desember 2011

Siste dag i Australia

Sprøtt å tenke på at dette er min siste dag i Australia. Har hatt 4 fantastiske måneder her, men nå kjenner jeg at jeg virkelig begynner bli klar for å reise hjem. Kommer sikkert til å fryse i hel i Norge, har blitt godt vant med 25 graders gjennomsnittstemperatur her nede.

Føles så kort, men samtidig så lenge siden jeg ankom Australia. Dette var det første bilder jeg tok ved innreisen til Gold Coast
Har en lang reise foran oss i morgen, reiser fra Australia klokken 00:00 søndags natt og ankommer ikke Norge før tirsdag 09:30. Krysser fingrene for at jeg får sove på flyet.

Takk for denne gang Australia 

2 kommentarer:

  1. Nå er det ikke lenge igjen til du er i vakre(?) sandnes igjen;)
    Tenkte på en ting. Har du/dere begynt å tenke på hvilekt servise dere skal ønske dere?

    SvarSlett
  2. Jippi, endelig tilbake i vakre (ja) Sandnes;)
    Hehe har ikke tenkt på det enda nei, har du:P?

    SvarSlett