lørdag 3. desember 2011

Brudebukettinspirasjon

Vanskelig å bestemme seg for brudebukett. Ettersom vi ikke skal gifte oss før i 2013, har jeg heldigvis god tid på å bestemme meg. Hva jeg ender opp med, avhenger selvfølgelig av hvilken type kjole jeg velger, og hvor bryllupet skal holdes. Dersom vi velger å gifte oss på "landet" som jeg skrev i forrige innlegg, ønsker jeg å ha en mer bonderomantisk sommerslig brudebukett.

Har samlet litt inspirasjon fra diverse nettsider:

Blir det bryllup på landet kunne jeg tneke meg noe ale disse fargene


Brudebukketten til Jørgine - http://jogk.blogg.no- er noe av det nydeligste jeg har sett. Perfekt for et landlige bryllup

Bildet lånt fra Martha Stewarts weddings


Blir det bryllup i Stavanger, ser jeg for meg litt mer ``classy`brudebukett. Denne er helt nydelig. Bilde lånet fra bryllupsvenner.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar